perjantai 18. heinäkuuta 2014

It's a girl

På måndagen hade vi vårt andra ultraljud. Jag var lite spänd, mest för att jag vill veta att allt var okej. Könet var inte alls lika intressant som att höra att barnet växer bra, rör på sig och är fint aktiv. Det var igen en upplevelse för sig att se det lilla bytet. Vi fick även veta att vi skall få en lite flicka!!

Som sagt så hade jag hela tiden på känn att det skulle bli en pojke, så jag blev ju först lite förvånad. Men att få en flicka känns jätte fint det med. Vi har redan funderat på namn för både flicka och pojke, så vi kommer inte ha större konflikter gällande den saken.

Dessutom började jag genast fundera på hur vi borde inreda rummet för henne. Färgerna är valda, det blir främst grått och ljusrött, något i stil med dessa gällande färger. Härligt att börja inteda!





Jag har ett stort intresse för ugglor och elefanter, så kanske en del av inredningen innehåller sådant.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti